Effecta Solutions je savremena i efikasna kompanija čija je osnovna delatnost razvoj informacionih tehnologija. Osnovana 2007. godine, Effectu Solutions čini tim entuzijasta koji iza sebe imaju dugogodišnja iskustva iz IT oblasti, stručnih da svojim klijentima ponudi kompletna IT rešanja koja im na efikasan, brz i lak način mogu pomoći da unaprede svoja poslovanja.
Svesni stalnih promena na tržištu koja se dešavaju, a čiji smo i sami deo, kreiramo kompletna IT rešenja koja se ne odnose samo na određenu oblast već obuhvataju i unapređuju ceo proces poslovanja klijenta čineći ga transparentnijim i efikasnijim. Jedino tako možemo pomoći klijentu da poboljša svoj učinak i proširi svoje poslovne mogućnosti, što je i naš zajednički cilj.
Pozovite nas da Vam prezentujemo naše proizvode i uverite se zašto nas je Tartu, grad u Estoniji poznatoj po najvišem stupnju razvoja e-governmenta izabrao za jednog od partnera u procesu uvođenja elektronske uprave!
NAŠA REŠENJA
se lako mogu prilagoditi Vašim specifičnim zahtevima i još lakše integrisati u Vaše postojeće IT sisteme. Mi ne pravimo robusna, skupa i zahtevna rešenja za čije vam korišćenje treba čitav tim IT stručnjaka, soba IT opreme, mesečni kursevi obuke. Naši sistemi nisu usko fokusirani. Mi razumemo Vaše poslovanje i zato pokrivamo procese a ne samo kritične tačke ili pojedinačne oblasti. Naša rešenja su laka za korišćenje, brza za rad i orijentisana na rezultat. Mi integrišemo CRM, DMS, ticketing na najvišem nivou bezbednosti i sigurnosti rada i obezbeđujemo apsolutnu poverljivost podataka.
MI ZAISTA RAZUMEMO
šta znači pružiti podršku klijentu, jasno nam je kakve sve muke mogu da ih muče i kakve im sve informacije mogu olakšati dan. Slušali smo gunđanja građana na gužve i redove ili zauzete telefonske linije, pročitali smo zamerke stranih eksperata o glomaznoj administraciji, razgovarali smo sa hiljadama operatera o njihovim radnim problemima. Stotine menadžera nam se izjadalo o nedostatku vremena za adekvatno praćenje zaposlenih, menadžeri ljudskih resursa su nam ukazali šta im je važno za brigu o zaposlenima, a oni u velikim kompanijama su problemi kod restruktuiranja. Marketinški stručnjaci su nas naučili zašto je direktni marketing zaista direktan, istraživači su nam objasnili kako se prave ankete, dok su nam odgovorni ukazali zašto je bitno da svaki korak bude pretvoren u dokument koji će se arhivirati. Poverenik za informacije od javnog značaja nas je naučio zašto je najvažnije od svega zaštiti nečije lične podatke a logističari su nam ukazali na značaj georeferenciranja. Posmatrali smo surfere internetom gde i kako klikću, hakeri su nam dali do znanja zašto napadaju, „špijunirali“ smo hipstere dok preuzimaju i kupuju najnovije IT spravice, dok smo istovremeno slušali direktore i vlasnike firmi kako nemaju prave izveštaje o radu i adekvatnu kontrolu poslovanja.
Zato naš tim ne čine samo zaposleni sa referentnim iskustvom u svim IT oblastima. Tu su i ekonomisti, psiholozi, istraživači, HR menadžeri, stručnjaci iz oblasti e-upravljanja, znalci marektinga, pravnici, trgovci i dizajneri i svi timski radimo kako bismo sagledali poslovanje klijenta u najširem okruženju i kreirali IT rešenje koje zadovoljava njegove potrebe.
Imate više službi, odeljenja, filijala, ogranaka, prodavnica, pridruženih partnera, povezanih kompanija, javnih institucija koji moraju da deluju sinhronizovano kako biste pružili klijentu adekvatnu uslugu? Naša IT rešenja lako integrišu njihov rad transparentnim prosleđivanjem novih predmeta (ticketing) odgovarajućoj službi gde god da se ona nalazila i koja god IT rešenja imala.