E-COMM Kontakt centar – pametan softver za pružanje kompletnog servisa klijentima je sistem koji će Vam omogućiti da saslušate svog klijenta, upoznate ga i date mu pravi odgovor u najkraćem mogućem roku.
E-COMM je sveobuhvatan: bilo da se radi o telefonskom pozivu, email-u, sms-u, smartphone aplikaciji, dokumentima, društvenim mrežama, internet stranici, intranetu – nijedna komunikacija sa klijentom neće biti izgubljena.
E-COMM je jednostavno koristiti, prilagoditi, inkorporirati ili kupiti
E-COMM prati rast poslovanja, integriše se sa drugim sistemima i aplikacijama ili relevantnim partnerima
E-COMM lako ujedinjuje rad više službi, filijala, partnera ili kompanija gde god da se one nalaze ili koji god IT sistem da imaju
ICR sistem kombinacijom napredne tehnologije u razvoju hardvera i softvera pruža rešenje koje na najbolji način može da Vam pomogne u upravljanju telefonskim pozivima kao i da omogući Vašim klijentima da na lakši i brži način dolaze do servisa i informacija koje su im potrebne.
Nije potrebno više da preusmeravate sve svoje pozive kroz telefonsku centralu, naš sistem obavlja deo posla za Vas, komunicira sa klijentima i pruža im pravovremene informacije.
Kako pronaći pravi sistem za vašu kompaniju?
Vaš biznis ima posebne potrebe, zato smo mi tu da Vam pomognemo da prilagodimo naš sistem specifičnim potrebama Vaše kompanije.
Mi kombinujemo naše znanje u oblasti interaktivnih govornih automata i razumevanje Vaših poslovnih potreba kako bismo Vam obezbedili najbolje rešenje. Vi ste uključeni u razvoj sistema, tako na najbolji način obezbeđujemo da su svi zahtevi naših klijenata ispunjeni.
Strateški HR
- Analiza postojeće prakse upravljanja ljudskim resursima i uticaja na efektivnost i produktivnost organizacije
- Izrada strategije upravljanja ljudskim resursima u skladu sa strateškim ciljevima organizacije, uključujući akcioni plan i indikatore uspešnosti.
- Analiza vrednosti organizacije i organizacione kulture (u modernoj organizaciji kultura organizacije bitno utiče na uspeh organizacije, razlika u organizacionoj kulturi može se ilustrovati pričom o dvojici klesara koji su klesali kamen za neku građevinu. Na pitanje šta rade, prvi je odgovorio: „Klešem ovaj prokleti kameni blok.“, dok je drugi odgovorio: „Član sam tima koji gradi katedralu.“).
- Organizacija koja želi da njeni radnici vide sebe kao deo tima koji gradi katedralu umesto da klešu prokleti kameni blok posvećena je analizi i razvoju svoje organizacione kulture.
- Izrada programa za razvoj nove organizacione kulture
Operativni HR:
- Izrada programa za merenje radnog učinka sa obukom za rukovodioce i sve zaposlene
- Analiza motivacije zaposlenih i izrada programa stimulacije
- Utvrđivanje potreba za obukom i izrada plana obuke
- Izrada procedure za sprovođenje procesa selekcije
- Analiza specifičnih problema u upravljanju ljudskim resursima identifikovanim od strane klijenta i izrada mera za rešavanje problema (problemi u vezi s radnom disciplinom, visoka fluktuacija zaposlenih, učestala bolovanja i izostanci, nizak nivo efikasnosti i sl.)
HR Administracija
- Izrada programa za merenje radnog učinka sa obukom za rukovodioce i sve zaposlene
Upravljanje organizacionim promenama
- Analiza kapaciteta organizacije za sprovođenje organizacionih promena i izrada plana upravljanja promenama
HR podrška u procesu restruktuiranja
- Izrada programa za merenje radnog učinka sa obukom za rukovodioce i sve zaposlene
- Analiza motivacije zaposlenih i izrada programa stimulacije
- Utvrđivanje potreba za obukom i izrada plana obuke
- Izrada procedure za sprovođenje procesa selekcije
- Analiza kapaciteta organizacije za sprovođenje organizacionih promena i izrada plana upravljanja promenama
- Izlazna selekcija pri identifikovanju tehnološkog viška
- Saradnja sa sindikatom (win-win strategija)
- Vođenje izrade socijalnog programa u saradnji sa svim relevantnim činiocima (menadžment, sindikat, HR služba, Nacionalna služba za zapošljavanje)